Internetes web áruházunkban csak regisztrált Partnereink vásárolhatnak.
A regisztrált Partnereket tevékenységi körének megfelelően viszonteladói és végfelhasználói ügyfelekként regisztráljuk. Akciós áraink kizárólag viszonteladói Partnereinkre vonatkoznak.
Viszonteladóként regisztrálni csak azon Partnereknek áll módukban, akiknek tevékenységi körében irodatechnikai, számítástechnikai termékek viszonteladása szerepel a cégjegyzésében.
Regisztráció
A regisztráció folyamata a weboldalunkon a „regisztráció” ikon alatt található pontok kitöltése.
- lépés: személyes adatok kitöltése
Ahhoz, hogy tovább tudjon haladni, a szerződési feltételek elfogadása szükséges.
- lépés: vásárlási visszaigazolások és hírlevél beállítások
Itt kiválaszthatja, hogy Ön kíván e visszaigazolást kapni a megrendeléseiről, illetve kéri e Cégünk akciós hírlevelét.
- lépés: adatok ellenőrzése
Amennyiben az adatok helyesek kattintson a „véglegesít” ikonra, amennyiben javítani kíván még, akkor a „vissza” ikonra, majd a javítás után a „véglegesít” ikonra.
Miután sikeresen regisztrált a cégdokumentációt kérjük, juttassa el részünkre a deltatek@enternet.hu e-mail címre vagy a 74/510033-mas faxszámra.
Ezt követően a beérkezett dokumentumokat áttekintjük és regisztráljuk cégüket az adatbázisban.
Végül megküldjük Önnek egyedi azonosítóját a web áruházunkba való belépéshez.
Regisztrációhoz szükséges dokumentumok:
Cég esetében:
-cégkivonat
-aláírási címpéldány
Egyéni vállakozó esetében:
-EV igazolvány
Fizetési feltételek
Regisztrált Partnerink számára készpénzes, előre utalásos, illetve csomagküldés esetén utánvétes fizetési módokat biztosítunk.
Későbbiekben realizált forgalom után közös egyeztetéssel átutalási lehetőséget biztosíthatunk, melyet az ügyvezető bírál el, mellyel megállapítunk egy vásárlási credit limitet.
Amennyiben lejárt átutalásos számlája van, automatikusan készpénzesre/utánvétesre állítja át rendszerünk, míg kiegyenlítésre nem kerül a lejárt számlája.